کد خبر: 617242
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
یک آسیب شناس اجتماعی با اشاره به درخواست عفو برای مرد اعدامی زنده شده، گفت: رسانه های غربی هجمه زیادی را علیه قوه قضائیه آغاز کرده اند.

یک آسیب شناس اجتماعی با اشاره به درخواست عفو برای مرد اعدامی زنده شده، گفت: رسانه های غربی هجمه زیادی را علیه قوه قضائیه آغاز کرده اند.

مجید ابهری اظهار داشت: بعد از زنده شدن یک مرد اعدامی به نام علیرضا در زندان بجنورد شبکه های ماهواره ای در یک حرکت همسو بدون توجه به این نکته که این شخص یک قاچاقچی سابقه دار بوده و در آخرین پرونده اش به جرم حمل یک کیلوگرم شیشه دستگیر شده است، نظام قضائی جمهوری اسلامی ایران را مورد حمله قرار دادند.

وی ادامه داد: این در حالی است که بیش از 341 ایرانی در زندانهای مالزی برای مقادیر بسیار کمتر از این میزان مواد مخدر حبس هستند و 64 نفر از جمله 4 زن در نوبت اعدام قرار دارند.

به گفته این آسیب شناس اجتماعی، جای تاسف و تعجب است که عفو بین الملل حقوق بشر برای سرنوشت این تعداد ایرانی نگران نیستند. این در حالی است که مسئولان قضائی استان پس از مطلع شدن از این موضوع اقدامات لازم را برای عفو این فرد انجام داده اند. رئیس دستگاه قضا نیز ا زهمان روز اول پیگیر و ناظر این موضوع بوده است.

وی افزود: شبکه های ماهواره ای و مراکز رسانه ای غرب می خواهند صحنه را به گونه ای آماده کنند که اگر این فرد مورد عفو واقع شد آن را به حساب تلاشهای خودشان گذارند در حالی که اینگونه نیست و رسانه های ایرانی نیز باید به این نکته توجه داشته باشند و اجازه ندهند شانتاژ رسانه ای فضای کشور را فرا بگیرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار