کد خبر: 617219
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
قاچاقچی 37 ساله بجنوردی که یک روز پس از اعدام به دلیل داشتن علائم حیاتی در یکی از بیمارستانهای این شهر بستری شد همچنان در حالت کما به سر می برد.

شبکه ایران: قاچاقچی 37 ساله بجنوردی که یک روز پس از اعدام به دلیل داشتن علائم حیاتی در یکی از بیمارستانهای این شهر بستری شد همچنان در حالت کما به سر می برد.

 یک منبع آگاه گفت: سطح هوشیاری قاچاقچی اعدامی، از سوی پزشکان معالج شش درصد اعلام شده که در صورت عدم افزایش احتمال مرگ مغزی وی وجود دارد.

وی گفت: پزشکان معالج در شرایط کما و کاهش سطح هوشیاری، قادر به هیچ اقدامی برای عمل جراحی و دیگر معالجات نیستند و وضعیت این فرد همچنان ثابت است.

این مقام آگاه همچنین از انعکاس وارونه اخبار مربوط به این فرد در رسانه ها انتقاد و بیان کرد: این قاچاقچی پس از انجام اعدام، مرگش از سوی پزشک قانونی حاضر در مراسم تایید و جنازه اش به سردخانه منتقل شده بود.

وی افزود: فردای روز اعدام وقتی خانواده وی برای تحویل جسدش مراجعه کردند پزشک سردخانه متوجه بخار روی نایلونی شد که جسد در آن قرار داشت . این فرد برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

او گفت: برخی رسانه ها اطلاعات نادرست دریافتی خود را در قالب خبر مهم حوادث نوشتند که همین کار در وضعیت حساس کشور باعث سوءاستفاده هایی از سوی رسانه های بیگانه شد.

این منبع آگاه در مورد احتمال اعدام مجدد این سوداگر مخدر ماده افیونی صنعتی شیشه پس از معالجه و درمان نیز گفت: باید قانون وضعیت این فرد را مشخص کند و هیچکس نمی تواند خودسرانه تصمیم به اعدام و یا عدم اعدام این فرد بگیرد.

وی اظهار کرد: در هر صورت باید منتظر وضعیت این قاچاقچی ماند و پس از درمان و سرپا شدن این فرد قانون تصمیم لازم را در این زمینه اتخاذ می کند لذا گمانه زنی رسانه ای جز ایجاد جو سوءاستفاده رسانه های بیگانه سودی برای کشور ندارد.

قاچاقچی 37 ساله بجنوردی که به دلیل حمل یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه از سه سال پیش با حکم قضایی در زندان این شهر محبوس و منتظر حکم اعدام بود هفته گذشته به دار مجازات آویخته شد اما یک روز پس از اجرای حکم اعدام با مشاهده علائم حیاتی، برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار