کد خبر: 617217
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
یک دانش‌آموز در مدرسه‌ای راهنمایی در ایالت «نوادا» آمریکا با یک سلاح گرم یک نفر از معلمان مدرسه‌اش را کشت و دو نفر از هم‌ مدرسه‌ای های خود را نیز زخمی کرد.

یک دانش‌آموز در مدرسه‌ای راهنمایی در ایالت «نوادا» آمریکا با یک سلاح گرم یک نفر از معلمان مدرسه‌اش را کشت و دو نفر از هم‌ مدرسه‌ای های خود را نیز زخمی کرد.

 دانش آموزی که مسئول این حمله شناخته شده در این ماجرا کشته شده است و پلیس می‌گوید که هنوز با قطعیت نمی‌تواند بگوید که او با تیری از تفنگ خودش کشته شده یا فرد دیگری به او شلیک کرده است.

پلیس نوادا اعلام کرده است که از تفنگ پلیس هیچ گلوله‌ای شلیک نشده است. این حادثه در ساعت 7:15 صبح دوشنبه به وقت محلی درست پیش از آن رخ داد که دانش آموزان به کلاس بروند.

بلافاصله بعد از این حادثه، دانش آموزان مدرسه راهنمایی «اسپارکس» و یک مدرسه ابتدایی که در نزدیکی آن بود، به خانه‌هایشان فرستاده شدند. یکی از دانش آموزان به یک رسانه محلی گفته که ماجرا در زمین بسکتبال روی داده است.

یکی از دانش‌آموزان مدرسه مذکور اعلام کرده است که یکی از دانش‌آموزان اسلحه‌ای را به سوی یکی از معلمان نشانه گرفت. معلم از او خواست که اسلحه‌اش را زمین بگذارد اما او به معلم شلیک کرد و در حین فرار دانش‌آموزان صدای چند شلیک دیگر هم شنیده شد.

بر اساس این گزارش، 150 تا 200 نفر از نیروهای پلیس برای کنترل اوضاع به محل آمدند و مسوولان بیمارستان اعلام کردند یکی از دو دانش‌آموزی که مجروح شده به اتاق عمل فرستاده شده و دیگری حالش خوب است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به حوادث بسیار زیادی مرتبط با تیراندازی منجر می‌شود و اواخر سال گذشته میلادی یک جوان 20 ساله آمریکایی با سلاح نیمه‌ خودکار خود به دبستان «سندی هوک» در ایالت «کانتیکت» آمریکا وارد شد و 20 دانش‌آموز 6 تا 7 سال و 6 فرد بزرگسال را کشت و سپس به زندگی خود خاتمه داد.

بعد از آن حادثه در آمریکا تلاش های بسیاری برای وضع قوانین بیشتر برای خرید سلاح شد که البته به دلیل لابی قدرتمند سلاح در این کشور به نتیجه نرسید.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار