کد خبر: 617173
تعداد نظرات: ۸۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۶
گفت و گوي اختصاصي «جوان آنلاين» با «پژمان جمشيدي»
كار آسانی نیست. نشاندن مخاطب پای جعبه جادویی. آن هم اگر اهل فن نباشی. اما گاهی،انگار بعضی استعدادها ذاتی است.
گفتگو-دنيا حيدري: كار آسانی نیست. نشاندن مخاطب پای جعبه جادویی. آن هم اگر اهل فن نباشی. اما گاهی،انگار بعضی استعدادها ذاتی است. در حالی که یک عمر در عرصه ای دیگر فعالیت کردی ،ناگهان صفحه ای تازه در زندگی ات باز می شود. صفحه ای که شاید تصورش را هم نمی کردی. مثل یک شروع تازه می ماند. سخت است. هر کسی هم جرات امتحانش را ندارد. اما برخی پر دل و جرات هستند. شاید هم دل را می زنند به دریا. اما ،آنچه مسلم است،هر چه از دل بر آید ،لاجرم بر دل نشیند. و پژمان،پژمانی که همه او را با نام  پژمان جمشیدی می شناختند و حالا با نام پژی، توانست این خان سخت را پشت سر بگذارد و یک بار دیگر، جای خود را بر دل مردم باز کند. کسی همه او را یک فوتبالیست می شناختند و حالا، نفر اول یک سریال طنز تلویزیونی است و از دید مردم بهترین بازیگر  آن. سریالی که مخاطبان زیادی را پای جعبه جادویی میخ کوب می کند و فراد، حرفها و حرکات بازیگر نقش اول آن می شود نقل محافل.
 
 
 
 
 
سوال پرسیدن از پژمان جمشیدی فوتبالیست در خصوص مسائلی غیر از فوتبال کمی غریب است.برای خودت اینطور نبود؟سخت؟!
 
 
خب سخت که بود.ورود به عرصه ای که بزرگان زیادی دارد .خیلی راجع به سریال شک داشتم.اما حضور برادارن قاسم خانی ، چگینی و نفراتی که پر بیننده ترین سریالها را در کارنامه خود داشتند سالها در این عرصه کار کرده بودند،باعث شد با خیال راحت کار کنم.به هر حال وارد شدن به هر عرصه جدیدی یکسری سختی هایی دارد.اما حضور دوستان و عوامل فیلم باعث شد سختی ها خیلی زود رنگ ببازند.ضمن اینکه باید از شبکه سه هم تشکر کنیم که به ما اعتماد کرد.البته به من.چون بقیه عوامل فیلم حرفه ای هستند و کار کرده !
 
 
پژمان اما خیلی از سوی دوستان فوتبالی اش برای پژی مورد انتقاد قرار گرفته است .
 
 
نه ،خیلی نیستند.شاید چهار پنج نفر.خب هر کس نظر خودش را دارد و نظرش محترم است.البته وقتی شروع کردم صددرصد همه مخالف بودند و معتقد بودند اشتباه کرده ام.اما نظر آنها بعد از پخش سریال و قسمتهایی از آن عوض شد .خیلی ها به من زنگ می زنند و در رابطه با پژی و فیلم صحبت می کنیم.بدون هیچ مشکلی و من خیلی خوشحال هستم.این نشان می دهد سطح فوتبالیست های ما تا چه اندازه بالاست.آنقدر که با این شوخی ها ناراحت نمی شوند.ضمن اینکه فوتبالی ها آنقدر سرد و گرم روزگار را چشیده اند که حسابی پخته و با تجربه شده اند .
 
 
 این البته اولین مرتبه ای نیست که سریالی در خصوص فوتبال ساخته می شود.اما این بار نقش اصلی آن یک فوتبالیست است.یکی از خود این جامعه و این شاید کمی جو را تغییر دهد.
 
 
من خودم را برای عکس العمل های شدیدی آماده کرده بودم.منتظر برخوردهای عجیب و غریبی بودم اما آنطور که فکر می کردم نشد و خیلی منطقی با این مسئله برخورد شد که این جای خوشحالی دارد.
 
 
یعنی خودت را برای انتقادها آماده کرده بودی و مشکلی بابت برخوردهای تند احتمالی نداشتی؟
 
ببینید ،همه می توانند انتقاد کنند.چون هر شخصی نظر متفاوتی دارد.اصلا بگذار اینطوری بگویم.انتقاد باعث بالا رفتن سطح کیفی کار می شود.حالا می خواهد هر کاری باشد.فرقی نمی کند.
 
 
پس آنطور که انتظارش را داشتی برخوردی با پژمان ،به خاطر پژمان نشد!
 
نه .ضمن اینکه ما خیلی با دقت کار کردیم.ما که می گویم منظورم دست اندرکاران و عوامل فیلم است نه خودم.شوخی ها حساب شده است و سعی شده توهینی در کار نباشد.روی متن ها خیلی کار شده.از هر کسی هم که اسم می بریم در راستای بزرگ کردن اوست نه کوچک کردنش.تمام نقاطی که می تواند باشد به خود پژمان جمشیدی برمی گردد.یعنی خود من و به کسی توهین نمی کنیم.ضمن اینکه اسمها از آن جهت استفاده می شوند که پژمان به آنها حسادت می کند که باز هم حسادتی که صفت خوبی نیست به آنها بر نمی گردد و به پژمان برمی گردد.هر چند که آنها خودشان آدمهای بزرگی هستند که نیازی به گفتن ما ندارد.
 
شنیدم علی پروین هم به تو زنگ زده.گوشت را کشید یا از بازی ات تعریف کرد؟
 
بله علی آقا هم زنگ زد و تعریف کرد.علی آقا اهل فیلم و سریال دیدن است و اگر سریالی او را جذب کند حتما دنبالش می کند
 
هر آدمی از اینکه از او تعریف بشود لذت می برد.اما پژی گویا کاری با نقاط مثبت ندارد و بیشتر روی نقاط منفی تکیه دارد.یعنی با شخص پژمان جمشیدی.این کمی سخت نیست؟
 
نه.ببینید ،جایگاه من در فوتبال مشخص است.یک فوتبالیست که ملی پوش هم بوده اما هیچ وقت سوپر استار نبوده.این عین واقعیت است.من هرگز نخواستم بالاتر از چیزی که هستم باشم و نشان دهم.من همین هستم.من یک فوتبالیست از یک خانواده فرهنگی هستم که به هر آنچه که از کودکی در ذهنش داشته و می خواسته رسیده.فرهنگی ها و معلم ها هم هرگز بلند پرواز نیستند و بیشتر منطقی هستند.من اگر هزار بار دیگر هم به دنیا بیایم همین راهی را که رفته ام را انتخاب می کنم و باز هم فوتبالیست می شوم.من نه از گذشته ام پشیمانم و نه آن را فراموش می کنم.ضمن اینکه فکر می کنم آدمها باید اجازه بدهند با آنها شوخی شود.مگر چه اشکالی دارد؟ضمن اینکه شاد کردن مردم و نشاندن لخند بر لبان آنها خیلی لذت بخش است.
 
این لذت چقدر شبیه لذت گلزنی یا متفاوت با آن است.
 
گل زدن که واقعا لذت عجیبی دارد.فوق العاده است.حس عجیبی است.اصلا یک چیز متفاوت است.چون در یک لحظه ،یک آن پیش می آید.اما بازی کردن در فیلم ذره ذره است.شاید خیلی نتوانی مثل آن گلزنی لذت آنی بودنش را بفهمی.اما یک فرق دیگر هم دارد.اینجا همه مردم تو را می بینند و می خندند.لذت این هم کم نیست.اینجا با همه مردم در ارتباط هستی.
 
از سال 89 بازی نکردی.اما در این فیلم دوباره مستقیم با فوتبال در ارتباطی و خاطرات زیادی برایت تکرار می شود.
 
این باعث دلتنگی پژمان جمشیدی برای فوتبال نمی شود؟فوتبالیست ها همیشه دلشان برای فوتبال تنگ می شود.حتی آنهایی که پول و شهرت فراوان دارند هم همینطور هستند.چون فوتبال عشق است و هیچی چیزی نمی تواند دلتنگی اش را برطرف کند.امکان ندارد فوتبالیست باشی و دلت برای فوتبال تنگ نشود.نگاه کنید خیلی از فوتبالیست های ما با گذشت سالها هنوز هم در گوشه ای جایی از فوتبال هستند.این برای پست و مقام و شهرت و پول نیست.نمی توانند که از فوتبال دل بکنند!
 
اما یک واقعیتی در خصوص محبوبیت پژمان وجود دارد.اینکه پژمان جمشیدی هیچ خاطره منفی و بدی از خودش در ذهن مردم به جای نگذاشته بود.به همین دلیل ارتباط برقرار کردن با آنها برایش خیلی دشوار نبود.
 
بله .نمی خواهم از خودم تعریف کنم .نه. اما همیشه سعی کردم از کسی بد نگویم و ذهنیت بدی از خودم به جای نگذارم. البته حتما جوانی هم کرده ام.هیچ کس کامل نیست .اما همیشه آدم صلح بودم و این شاید تاثیر زیادی داشت برای آنکه پژمان بتواند در بین خانواده های ایرانی جا باز کند و مهمان خانه های آنها بشود و این به سریال ما کمک کرد.
 
پژمان بیننده های زیادی دارد.به طوریکه بسیاری از خانواده هایی که بیننده های پر و پا قرص شبکه های ماهواره ای هستند هم این سریال را از دست نمی دهند.این نشان می دهد تهیه سریالهای خوب می تواند مردم را با تلویزیون آشتی دهد.این طور فکر نمی کنی؟
 
همین طور است.ما هنرمندان زیاد و موفقی در کشورمان داریم که می توانند مخاطب زیادی را جذب کرده و مردم را با تلویزیون آشتی دهند و میلیون نفر بیننده را پای برنامه های خود بنشانند.فقط باید تلاش شود .باید آنچه که مردم می خواهند را تهییه کرد.ببینید ،مثل استفاده از یک دارو و جایگزین آن می ماند.تا زمانی که جایگزینی نیست ،از داروی قبلی استفاده می شود اما وقتی جایگزی باشد ،چه نیازی به استفاده از داروی قبلی است که ممکن است مضراتی هم داشته باشد.
 
پژمان چه حرفی برای مردم دارد.مردمی که روزی از روی سکوها او را صدا می زدند و تشویق می کردند و امروز با هجمه ای بیشتر پای گیرنده ها به تماشای بازی متفاوت او می نشینند؟
 
من هر چه دارم از مردم است.دست آنها را می بوسم.چه پژمان جمشیدی که روزی توپ می زد و چه پژی .هر چه دارم از این مردم است و خیلی خوشحالم اگربتوانم آنها را خوشحال کرده ولبخند برلبانشان بنشانم.امیدوارم آنها کم و کاستی های پژمان را ببخشند.همانطور که روزی کاستی های پژمان جمشیدی را می بخشیدند.و از برادران قاسم خانی و چگینی و سایر عوامل فیلم و شبکه سه متشکر هستم که فرصت حضور دراین سریال و یک تجربه خوب و جدید را در اختیار من گذاشتند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸۵
زهرا سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
22
یه چیزی بگم شاید باورتون نشه اما من خیلی از خانواده ها را می شناسم که تمام سریالهای ماهواره رو دنبال می کنن و اصلا تلویزیون داخلی رو نگاه هم نمی کنن اما از وقتی سریال پژمان شروع شده تحت هیچ شرایطی از دستش نمی دن.فکر می کنم می شه مخاطب ماهواره رو به جای حرف و انتقاد الکی با این برنامه های جذاب کم کرد
پاسخ ها
sorena
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
حق با شماست.تمام عمرمان هم اگر بنشینیم و بگویم ماهواره بد است نه ماهواره بد می شود و نه بیننده هایش کم می شود.باید یه جایگزینی برای سریالها و برنامه های ماهواره در نظر گرفته بشه که مردم جذب بشن
مهرداد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
چند تا از این سریال های دیدنی بسازن،بعد ببینن کسی می ره سراغ سریالهای آبکی ماهواره! نه بخدا نمی ره
سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آره والله این همه گفتیم ماهواره بده چی شد؟خدایی چی شد؟هیچی
رمضان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
این بهترین راه مقابله با ماهواره و سریالهای بی محتوای اونه
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
به نظر شما این برنامه ها که هیچ هدفی غیر از مسخره بازی و لودگی نداره جذاب ؟؟؟!!!
نام مهم نیست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ماهواره آتشی نامرئی است که به جان جوانان می افتد و دود نامرئی اش به چشم تمام ملت میرود و زمانی متوجه میشویم که هم سوخته ایم و هم کور شده ایم
mohamad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
19
خوشمان آمد
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
ما هم همینطور برادر
raha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
kheyli khob bood mamnon
راضیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
19
من واقعا از دیدن این سریال لذت می برم .از مصاحبه خوب شما هم لذت بردم .با تشکر فراوان ، راضیه
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
من عاشق پژمانم .مرسی که باهاش مصاحبه کردید.پژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژزمان دوستت داریم.پژژژژژژژژژژژژززمان دوستت داریم
پرسپولیسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
عشق است پرسپولیس .عشق است پژمان .عشق است پژی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
يه صداي گزبه هم بده...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
Top بود
سوزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
من عاشق پژمان و این سریال شدم .هر جا باشم خودم رو به سریال می رسونم.ممنون پژمان جان که بعد از مدتها باعث خندیدن ما شدی ممنون.امیدوارم موفق باشی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
همیشه مخالف بازیگر شدن فوتبالیست ها بودم .فکرش رو هم نمی کردم پژمان بتونه اینقدر خوب بازی کنه.ولی انصافا فوق العاده بازی می کنه.کارش عالیه
اسدی
|
UNITED STATES
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
بابا بخدا این باید از اول بازیگر می شد.کارش دسته بخدا.عالیه .اصلا فکر نمی کنی داره فیلم بازی می کنه.دمت گرم داش پژمان
پاسخ ها
زهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خدا را شکر این استعداد ناب هرز نرفت!
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
مسخره نکنید جدی خوب بازی می کنه
زهره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
اشتباه نکنید آقای امیر من مسخره نکردم.واقعا می گم خدا را شکر که این استعداد ناب هرز نرفت
راحیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
ممنون بابت مصاحبه خوبتون.واقعا پژمان خیلی خوب بازی می کنه باید بهش جایزه بدن
پاسخ ها
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
به نظر من هم مستحق یک تقدیر و تشکر جانانه است
saba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
16
It was great
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ok
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
16
خیلی خوب بد اما یه اشکال داشت
پژمان اما خیلی از سوی دستان فوتبالی اش برای پژی مورد انتقاد قرار گرفته است .
به جای دوستان نوشتید دستان
پاسخ ها
.
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
دوست عزیز،شما هم یک اشکال داشت کامنتت
نوشتی خیلی خوب بد منظورتون اینه که خیلی خوب بود یا خیلی..........
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
16
خدای بازیگری طنزه .بهش تبریک می گم فوق العاده است
صفارزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
15
واقعا فیلم محشیره .عالیه.البته قسمت هایی که پژمان هست عالی تره.باید بهش تبریک گفت بابت بازی خوبش.کاش ازش می پرسیدید باز هم می خواد بازی کنه یا این اولین و آخرین بازیشه
soheyl
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
16
خوب بید
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
16
ما هم دلمون برات تنگ شده بود پژمان جان موفق باشی
پاسخ ها
ممد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
یادش بخیر روزهایی که در پرسپولیس بود.یادش بخیر
صفورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
خسته نباشید خیلی عالی بود
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
عالی بود
vahid
|
-
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
خیلی عالی واقعا حرف نداره
علیزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
خوب بود فقط قلع دیکته ای داشت.دوستان رو نوشته بودید دستان
پاسخ ها
نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
شما خودت هم غلط دیکته ای داری دوست عزیز.خودتون غلط رو نوشتید قلع! جالب بود!
صمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
16
انصافا مصاحبه خوبی بود
پاسخ ها
*
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
موافقم مصاحبه خوبی بود.ممنون
تانیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
4
18
پژمان قبلا جایی کلاس رفته ؟خیلی خوب بازی می کنه.واله از مدیربرنامه هاش خیلی بهتر بازی می کنه
پاسخ ها
طوفان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
فکر نکنم. به نظرم استعداد خودشه .واقعا خوب بازی می کنه .قیافه اش رو که می بینی از خنده می خوای غش کنی
طاهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
آقا به نظرم باید بازیگری رو ادامه بده انصافا کارش عالیه .خیلی خوب بازی می کنه .کی اینو پیدا کرده ؟
پاسخ ها
بی طرف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
منم فکر می کنم باید بازیگری رو ادامه بده مخصوصا که الان دیگه فوتبال بازی نمی کنه اما خدا کنه خراب نکنه خودش رو .یعنی خودش رو مثل بعضی از بازیگرها نگیره و فکر کنه خبریه
زاهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
19
سالهاست مسئولان با ماهواره مبارزه می کنند و از معایب فراوان آن می نویسند اما کمترین تاثیری در نقش ماهواره در خانواده ها نداشته و مخاطبان ماهواره به جای کم شدن، هر روز بیشتر و بیشتر هم می شوند اما باید قبول کرد مخاطب ماهواره زمانی کم می شود که ما بتوانیم فیلم و خوراک خوبی برای مردم در نظر بگیریم .برید آمار بگیرید ببینید زمان پخش سریال پژمان چه درصدی از مردم پای سریالهای ماهواره هستند و چه درصدی پای تماشای این سریال زیبا و دیدنی نشسته اند
پاسخ ها
دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
مسئولان فقط می خواهند ایراد بگیرند اما هیچ وقت به دنبال یه راه حل مناسب نیستند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
19
خیلی مردی داداش که هیچی راجع به اونایی که ایراد می گیرن نمی گی
داوود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
عالي بود
ثریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
سلام
من اصلا دیگه سریال های صدا و سیما رو نگاه نمی کردم .سطح سریال های ماهواره هم بیش از حد پایینه.ممنون از عوامل این برنامه
تشکر هم از پژمان هم از آقای پیمان قاسم خانی با این نوشته های خلاقشون
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
مصاحبه خوبی بود.خیلی چسبید.عکس هم واقعا خوب بود آدم چشمش که به عکس می افته یاد صحنه های فیلم ی افته و خنده اش می گیره
مهرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
دست مریزاد عالی بود
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
استفبال از این سریال نشون داد ما اگر بخواهیم می تونیم کارهای خوبی درست کنیم اما نمی دونم چرا همیشه این کار رو نمی کنیم تا مردم رو راضی نگه داریم .
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
دمش گرم کاری کرده که از دیدن عکسش ناخود آگاه خنده ام می گیره.خیلی جالب کار کرده اصلا فکرش رو هم نمی تونستیم بکنیم که اینقدر عالی کار کنه.واقعا عالیه دمش گرم
پاسخ ها
نوید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
خدایی اینو خوب اومدی عکسش رو که می بینم خنده ام می گیره
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
واقعا ها هیچ خاطره بدی از پژمان تو ذهنم نیست.این خیلی تو نتیجه کارش تو فیلم تاثیر داره
صدرالدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
18
خیلی مرده که چنین نقشی رو بازی کرده.خیلی حرفه ،واقعا کدوم یکی از ما حاضر بود چنین نقشی رو بازی کنه امیدوارم موفق باشه
نادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
ولی خیلی می زننش تو سریال گناه داره
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
17
شنيدم يه تله فيلم جدي هم بازي كرده راسته؟
پاسخ ها
سمانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
آره منم شنيدم راسته؟
سردا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
14
چرا مربي نشد؟اصلا كلاس مربيگري رفته؟دوست داره مربي بشه يا مي خواد بازيگري رو ادامه بده؟
الي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
14
كارت درسته پژژژژژژژژژژي
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
صداي گربه يادت نره
سهند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
13
مرسي عالي بود
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
13
خيلي خوب بازي كرده اميدوارم موفق باشه
نهال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
13
جای بسی تقدیر و تشکر دارد این بازی زیبا.
بهادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
2
13
ایول، ایول، داش پژمان و ایول
حکمت
|
UNITED STATES
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
1
13
خیلی حال داد ممنون
شهین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
13
آخر بازیگیه این پسر .تا حالا کجا بوده؟واقعا باید به کسی که اینو کشف کرده جایزه داد.
هاتف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
2
14
مهران مدیری رو هوا می زنتش.این آدم اگر تو فیلم های مهران مدیری بازیکنه که دیگه محشره می ترکونه.امیدوارم نفر اول فیلم بعدی مهران مدیری باشه
ملکیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
14
فکرش رو هم نمیشد کرد که یه فوتبالیست بتونه اینقدر قشنگ بازی کنه.انگار سالهاست که بازیگره.واله از خیلی از بازیگرایی که باهاش هم بازی هستند بهتر بازی می کنه .
پاسخ ها
زها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
واله بخدا کی فکر می کرد پژمان جمشیدی بتونه اینقدر قشنگ بازی کنه
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
14
این فوتبالیست ها عجب عجوبه هایی هستن
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
8
تو برنامه نود وقتی گفت وقتی از پرسپولیس رفتم ، گفتن میان دنبالم اما نیومدن، گریه ام گرفت.اما عیبی نداره.خدا گر ببندد ز حکمت دری ،ز رحمت گشادی در دیگری .به جاش حالا یه بازیگر خوب شدی
ثوری
|
-
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
9
جالبه ،چی باعث شده یهو از این همه بازیگر و فوتبالیست برن سراغ پژمان و ریسکشون هم اینقدر خوب جواب بده .واقعا جالبه
سروناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
8
جالب بود اینم جالبه حتما بخونیدش
http://isna.ir/fa/news/92080300857/سروش-صحت-پژمان-یک-سریال-فوتبالی-نیست
نیما
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
1
8
خیلی برام جالب بود که گفته دست مردم رو می بوسم.به نظرم خیلی آدم بزرگیه امیدوارم همیشه موفق باشه
محمد مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
9
خداوکیلی من یکی ماهواره هر برنامه ای که داشته باشه ،پژمان رو می بینم.و خیلی جدی می گم اگر تلویزیون برنامه هایی مثل پژمان تولید کنه ،دیگه هیچ کس طرف ماهواره نمی ره.این بی برنامه بودن تلویزیونه که باعث افزایش مخاطب ماهواره شده
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
9
فوتبالي ها برخورد خوب نبود اما به نظر من كه عاليه
صادقي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
9
به نظر من كه خيلي عالي بازي كرده .البته بعضي ها يه چيزهايي مي گن كه فكر مي كنم اون ديگه از روي حسادته
نمازي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
9
اين عجوبه اين همه سال كجا بوده؟
عشق علی پروین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
9
داداش همین که علی آقا ازت تعریف کرده دیگه تمومه .بقیه رو بی خیال
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
9
آقا من عاشق این سریال شدم .خدایی پژمان عالی بازی کرده .اصلا فکرش رو هم نمی کردم اینقدر خوب بازی کنه.اولش که بهم گفتن ،خنده ام گرفت اما وقتی دیدمش واقعا دیدم عالی بازی کرده
پاسخ ها
ساعدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
هیچ کس فکرش رو نمی کرد
لاله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
1
9
می دونستید تو یه تله فیلم هم بازی کرده؟خبر تائید شده.این جواب خودش به این سواله (- "شرف خانواده فاضل" یک تله فیلم است که بعد از بازی در "پژمان" پیشنهاد بازی در آن به من داده شد و در حال حاضر مشغول بازی در این تله‌فیلم هستم.
)
پاسخ ها
سودا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
ديگه حالا بايد با جرثقيل از بازيگري بكشنش بيرون
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
0
0
خیلی حیف شد که تموم شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار