کد خبر: 617044
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
روحاني گفت: در اين ميان، موضع خصمانه رژيم صهيونيستي در انزوا قرار گرفته که سعي دارد فرايند تفاهم و تعامل را تخريب کند. در تاريخ انقلاب اسلامي هم شاهد بوده‌ايم که هر زمان، نظام اسلامي به توفيقي در صحنه سياسي جهاني نزديک مي‌شده است، صهيونيست‌ها دست به خرابکاري و حادثه‌سازي در داخل يا خارج مي‌زده‌اند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جحمهوری: هيات وزيران عصر دیروز يکشنبه به رياست حجت‌الاسلام حسن روحاني رييس‌جمهوري اسلامي ايران تشکيل جلسه داد.

رييس‌جمهور در ابتداي اين جلسه با تشکر از تلاش‌هاي هيات ديپلماتيک در مذاکرات با کشورهاي 1+5 در ژنو گفت: به لطف خداوند و به يمن حماسه سياسي مردم در انتخابات، تحرک ديپلماتيک دولت در تعامل سازنده با جهان، با حمايت و اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامي در همين مدت کوتاه، آثار ارزشمندي داشته است که هم دولت‌ها را به تجليل از مردم سالاري در ايران واداشته و هم روند فزاينده تحريم‌ها را متوقف کرده است.

روحاني افزود: ديپلماسي فعال ايران، ابتکار عمل را به دست گرفته و افکار عمومي جهان را حتي در کشورهاي تحريم‌کننده، به سمت خود جلب کرده است و مي‌رود تا قدم به قدم با تثبيت حقوق حقه هسته‌اي ايران، موانع پيشرفت را هم از سر راه ملت بردارد.

رييس جمهور تصريح کرد: در اين ميان، موضع خصمانه رژيم صهيونيستي در انزوا قرار گرفته که سعي دارد فرايند تفاهم و تعامل را تخريب کند. در تاريخ انقلاب اسلامي هم شاهد بوده‌ايم که هر زمان، نظام اسلامي به توفيقي در صحنه سياسي جهاني نزديک مي‌شده است، صهيونيست‌ها دست به خرابکاري و حادثه‌سازي در داخل يا خارج مي‌زده‌اند.

روحاني گفت: در شرايط حساس کنوني، مردم فهيم و هوشيار ما مراقب هستند تا دشمن با حادثه‌سازي در روند حراست از حقوق مسلم مردم خرابکاري نکند و براي انحراف افکار عمومي جنجال جديدي نيافريند و در صفوف منسجم ملت، خللي ايجاد نکند.

رييس جمهور افزود: مسير عزتمند حرکت ملت ايران روشن است و اهدافي که رهبر معظم انقلاب براي پيشرفت کشور ترسيم کرده‌اند به دقت دنبال خواهد شد. دولت مصمم است اين راه را با رويکرد تعامل سازنده دنبال کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار