کد خبر: 616925
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
وکیل فاطمه هاشمی گفت: استنباط قضایی من این است که پرونده در مرحله دادسرا متوقف می‌شود، اما در صورت صدور کیفرخواست و تشکیل دادگاه هم موکل من قطعا تبرئه خواهد شد.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با فارس در خصوص سرنوشت پرونده فاطمه هاشمی گفت: این پرونده هنوز روی میز دادستان قرار دارد و بعید می‌دانم منجر به صدور کیفرخواست شود.

وی افزود: صحبت‌های فاطمه هاشمی تنها یک نقد بوده و وی اخباری را منتشر نکرده که به نشر اکاذیب متهم شده،‌ بنابراین انتظار داریم که دادیار با نظر بازپرسی مخالفت کند.

وکیل فاطمه هاشمی با اشاره به اینکه هیچ یک از برادران لاریجانی در این زمینه شکایتی نداشته‌اند، تصریح کرد: استنباط قضایی من این است که پرونده در مرحله دادسرا متوقف می‌شود، اما در صورت صدور کیفرخواست و تشکیل دادگاه هم موکل من قطعا تبرئه خواهد شد.

چندی پیش برخی از رسانه‌‌ها خبر از احضار فاطمه هاشمی به دادگاه را منتشر کردند اما دلیل این موضوع چندان روشن نبود تا اینکه خبر رسید که وی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.

با پیگیری های خبرنگار قضایی فارس مشخص شد که فاطمه هاشمی به دلیل اظهارنظرهایی که نسبت به وزرا در روز رأی‌‌گیری داشته به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار