کد خبر: 616582
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
وزیر اطلاعات اعلام کرد: راهبرد وزارت اطلاعات ، فراهم کردن امنیت برای فضای دانشگاهی است .
 
سیدمحمود علوی در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات استان البرز گفت : امنیت باید به گونه ای باشد که دانشجویان و استادان بتوانند در یک فضای آکنده از امنیت و آرامش خاطر به حرکت علمی خود بپردازند و نقد سازنده نسبت به همه مسائل دانشگاهی ، مسائل جامعه و مدیریت کشور داشته باشند.
 
وی افزود : دولت از نقد سازنده استقبال می‌کند ، کشور دارای آزادی سیاسی است و همه افراد با حفظ همه حرمتها می توانند نظر خود را مطرح کنند.
 
علوی گفت : وزارت اطلاعات به نوبه خود در جهت حاکمیت امنیت بر سراسر کشور از جمله فضای دانشگاهی خواهد کوشید که ان شاء الله در یک فضای امن ذهنیت ها و استعدادها شکوفا شود و اندیشگران ما بتوانند به نوپردازی بپردازند و شاهد پویایی و متحرک و بالندگی علمی باشیم و تبادل علمی و فرهنگی بین کشور ما و کشورهای مختلف دنیا و مراکز علمی ما با شتاب و دقت بیشتر صورت بگیرد .
 
وزیر اطلاعات گفت : پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب توفیق در همه عرصه های کشور و نظام مقدس اسلامی می شود .
 
وی با اشاره به جایگاه ویژه استان البرز افزود : خدمتگزاری در استان البرز به دلیل همجواری با پایتخت و وجود قومیت های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولان باید از تمام توانایی و ظرفیت های موجود برای رشد و شکوفایی این استان استفاده کنند .
 
بشیری به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان البرز معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار