کد خبر: 616580
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در اعتراض به برگزاری انتخابات این کمیسیون در غیاب وی، به نشانه اعتراض و تحریم انتخابات صورت گرفته، از کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا خارج شد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در اعتراض به برگزاری انتخابات این کمیسیون در غیاب وی، به نشانه اعتراض و تحریم انتخابات صورت گرفته، از کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا خارج شد.
 
 عبدالحسین مختاباد که امروز با تاخیر در سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران حاضر شد در تذکری خطاب به اعضای شورا و کمیسیون فرهنگی، گفت: در مملکت ما رفتارها به سمت بی‌اخلاقی می‌رود و بی‌اخلاقی تبدیل به اخلاق شده است و درواقع این رفتارها از سوی افرادی صورت می‌گیرد که نباید صورت گیرد.
 
وی که از اقدام کمیسیون فرهنگی در تشکیل اعضای کمیسیون و هیات رییسه و در مجموع انتخابات آن ناراحت بود، گفت: کمیسیون فرهنگی بدون حضور من انتخابات برگزار کرده و این اقدام آنها غیراخلاقی است، چرا که من هم نماینده مردم هستم و احترام به همه اعضا لازم است.
 
وی گفت: وقتی فردی سابقه فرهنگی دارد، این سابقه حتی اگر یک سانت از کیلومترها کار فرهنگی باشد، باید به آن احترام گذاشت.
 
مختاباد با بیان اینکه در مدت غیبتم در نمایشگاه بزرگ موسیقی شاینگهای حاضر بوده‌ام، گفت: از چهار ماه پیش من و گروهم به این نمایشگاه دعوت شده‌ایم و باید به همراه گروه در آن حاضر می‌شدم و عدم حضور و خروج از این مجموعه بدون اعضای گروه امکان‌پذیر نبود.
 
این عضو شورای شهر تهران گفت: این رفتاها از شورای شهر بعید است و بهتر است اجازه دهیم همه افرادی که توان کار فرهنگی دارند، زمینه فعالیت داشته باشند.
 
وی گفت: در اعتراض به این رفتار کمیسیون فرهنگی، از این کمیسیون خارج شده و از اعضای شورا می‌خواهم یک کمیسیون دیگر را برای فعالیت به من معرفی کنند. چرا که انتخابات این کمیسیون را به هیچ وجه قانونی نمی‌دانم.مرتضی طلایی - نایب رییس شورای شهر تهران که قصد پاسخ به اظهارات مختاباد را داشت اما احمد مسجدجامعی به وی اجازه صحبت نمی‌داد، گفت: وقتی که به یک عضو اجازه صحبت می‌دهید، باید به افرادی که روی صحبت‌های او نظر دارند نیز اجازه صحبت داده شود یا اینکه اصلا به هیچ‌کس اجازه صحبت داده نشود.
 
وی در ادامه گفت: آقای مختاباد تذکری را مطرح کردند که در آن کلمه «اخلاق» استفاده شده بود در حالی که به نظر من درست نبوده است.
 
وی گفت: من شخصا در جلسه انتخابات کمیسیون فرهنگی حاضر و جزو افرادی بودم که مخالف انتخابات بدون حضور آقای مختاباد بودم. اما دوستان قبول نکردند و وقتی اکثریت نپذیرفتند، صحبت من تاثیری نداشته است.
 
وی تاکید کرد: وقتی یک جلسه با اکثریت اعضا تشکیل می‌شود، کاملا قانونی است و در عین حال اخلاقی هم است و این اظهارات نمی‌تواند درست باشد.
 
 مختاباد همچنین در ابتدای صحبت‌های خود از اعضای شورا خواست تا نسبت به حضور شهردار تهران در هیات دولت تلاش بیشتری داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار