کد خبر: 616563
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
نماینده‌ی جامعه‌ی اهل حق در دیدار سران عشایر کرمانشاهی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گفت: مردم اهل حق در وضعیت ضعیفی به سر می‌برند.
«سیدفرزاد افضلی» به نمایندگی از جامعه‌ی اهل حق در دیدار سران عشایر و طوایف استان کرمانشاه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، که در محل سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جامعه‌ی اهل حق به‌عنوان شهروندان، روستانشینان و به‌عنوان یک ایرانی با پشتوانه‌ی فرهنگ و تمدنی کهن انتظار توجه بیشتر دولت را دارد.
 
وی افزود: مردم اهل حق با حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و تقدیم شهدا، آزادگان و جانبازان بسیاری همواره در خدمت ایران بوده و هست.
 
نماینده‌ی جامعه‌ی اهل حق استان کرمانشاه، گفت: مردم اهل حق در سال‌های پس از جنگ تحمیلی نیز همواره در عرصه‌ی سازندگی ایران حضور داشته و در انتخابات مختلف نیز حضورشان سراسر باشکوه و پررنگ بوده است.
 
افضلی تصریح کرد: جامعه‌ی اهل حق در سراسر ایران جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر دارد که متاسفانه اغلب آنها در وضعیت ضعیفی به سر می‌برند.
 
وی خاطرنشان کرد: گزینش‌های سلیقه‌ای در استخدام ادارات، به‌کار نگرفتن مردمان اهل حق در پست‌های مدیریتی، ورود به حریم شخصی و خصوصی مردمان این آیین و توهین و بی‌مهری توسط روزنامه‌ها، مجلات و ... از مشکلات جامعه‌ی اهل حق است.
 
نماینده‌ی جامعه‌ی اهل حق استان کرمانشاه، یادآور شد: از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که به مطالبات مردم اهل حق توجه کند و گامی در راستای احقاق حقوقشان بردارد.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
احمد اولیایی
|
-
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
0
0
من بعنوان کسی که دراستانی زندگی میکنم که با اهل حقها سروکار دارم خدا را شاهد میگیرم کهاین گروه اتمام قشرهای جامعه بهتر هستند ازنظروفادخری به اسلام ،صداقت ،درستکاری پایبندی به مقدسات احترام به همنوع و،،،،،،،
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار