کد خبر: 616552
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
یک مقام نظامی سابق در ارتش اسرائیل در مصاحبه روزنامه جورزالم پست اضافه کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در زمینه اهداف خاص خود درباره حمله نظامی به ایران در صورت ادامه فعالیت های هسته ای این کشور جدی است.
 
عصر ایران: یک مقام نظامی سابق در ارتش اسرائیل در مصاحبه روزنامه جورزالم پست اضافه کرد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در زمینه اهداف خاص خود درباره حمله نظامی به ایران در صورت ادامه فعالیت های هسته ای این کشور جدی است.
 
به گزارش "هشت صبح" این مقام ارشد نظامی سابق اسرائیل که خواست نامش فاش نشود؛ افزود: برآوردهای سازمان های جاسوسی اسرائیل بیان می کنند در صورتی که ایران به سلاح هسته ای دست یابد عربستان سعودی  یک دقیقه هم برای برای خرید یا تولید بمب اتمی درنگ نخواهد کرد. این وضعیت ثبات در جهان را به خطر خواهد انداخت. چنین روندی بیان کننده مسابقه تسلیحات هسته ای در جهان است.
 
وی افزود: سعودی ها دارای فناوری موشکی هستند البته اگر کلاهک های جنگی موشک ها را از پاکستان به دست نیاورده باشند. سعودی ها حتما هزینه این کلاهک های موشکی را به پاکستان پرداخت کرده اند.
 
این مقام اسرائیلی  درباره اهمیت تحریم های فعلی علیه ایران هم  گفت: ایران تلاش می کند با ارائه حداقل امتیازها، فشارهای مالی را کاهش دهد.
 
او که به صورت کلی از سیاست نخست وزیر اسرائیل درباره ایران حمایت می کند اما گفت: سران دستگاه های اطلاعاتی امنیتی اسرائیل بارها به نتانیاهو درباره حمله نظامی به ایران هشدار داده اند آنها همچنین به نتانیاهو گفته اند که لحن سخنرانی اخیر وی در سازمان ملل متحد درباره ایران و پرونده هسته ای اش نیز نیز اشتباه بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار