کد خبر: 616537
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
آیت‌الله علم‌الهدی:
امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه حذف شعار مرگ بر آمریکا از طرف امام خمینی (ره) دروغ محض است، گفت: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه این روز مبارک را عید قربان و عید لقاءالله می‌نامند، گفت: خداوند به بندگان خود می‌گوید تا همه چیز خود را در راه لقاءالله باید بدهند تا به مقام دلدادگی الهی برسند.

امام جمعه مشهد افزود:‌ ابراهیم خلیل‌الله مراحل آموزشی عبودیت را طی کرد و در مقام دلدادگی خداوند حاضر شد فرزندش را قربانی کند.

وی در خطبه دوم با بیان اینکه حضرت ابراهیم خلیل‌الله و موسی کلیم‌الله به عنوان مقام لقاءالله نائل شدند، گفت: این عزیزان جریان استکبارستیزی را نقطه برجسته زندگی خود قرار دادند و همه انبیای الهی محور رسالت‌شان استکبارستیزی و از بین بردن نمادهای استکبار بود.

وی با بیان اینکه‌ اصل استکبارستیزی در انقلاب اسلامی ایران یک اصل تغییرناپذیر است، خاطرنشان کرد:‌ اسلام‌ برخی افراد تشریفاتی است و در اصل لائیک هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: ‌انقلاب اسلامی در راستای انقلاب کربلا است و محور انقلاب کربلا استکبارستیزی بود و امام حسین (ع) فقط با 72 تن این جریان را تا لحظه شهادت ادامه دادند.

وی تصریح کرد: در خاطرات آقای رفسنجانی نوشته شده است در سال 63 بر حسب بعضی از مسائل به امام (ره) گفتیم مرگ بر شوروی را از صدا وسیما حذف کنند اما رسانه‌های وابسته به خودشان مرگ بر آمریکا را ضمیمه‌اش کردند.

وی افزود: یک عده جیره‌خوار و مزدور آمریکایی که در این مملکت رسانه و روزنامه چاپ می‌کنند برای پرداختن به این دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند.

امام جمعه مشهد در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: مذاکره به این معنا نیست که پای از اصول برمی‌داریم و مردم ایران بزرگترین مخالف آمریکا هستند و خواهند بود.


غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
9
3
ما خانواد ه های شهدا و ایثار گران تا آخرین نفس می گویم مرگ بر آمریکا ،حذف این شعار یعنی حذف شهدا ،اسیران ،جانبازان ،یعنی خفه کردن فریاد کودکان ذبح شده ی سوری ،عراقی ، افقا نی ....یعنی فرصت دادن به شیطان برای شبیخون دوباره ،رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است ، امام خمینی
پاسخ ها
رضااحسن فر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
لطفا ازجانب خودتان نظر دهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
3
6
بیشتر از این خودتان را خسته نکنید زنده باد هاشمی
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
4
4
در زمانی که آقای هاشمی به حضرت امام از همه نزدیکتر بودند جنابعالی و پسر آقای احمدی نژاد کجای بیت امام جا داشتید ؟
پاسخ ها
دوستدار ولایت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
حال فعلی افراد رو در نظر بگیر بچه جان
واقعا این حرفهای شما خنده داره.
بی زحمت برو ی نگاهی به وصیت نامه امام کن. خیلی چیزا دستت میاد. هرچند که میدونم شما خودتونو به خواب زدید حالا حالاها بیدار بشو نیستید......
اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
1
5
به خاطر نزديكي و همراه بودن آيت ا... هاشمي با حضرت امام (قدس) ، كلام آيت ا... هاشمي همانند فرمايشات حضرت امام (قدس) برايمان معتبر است0 درود بر هاشمي كبير
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
1
2
نظر ایت الله برای من جوان 30 ساله لیسانس شیمی معتبر و در موقعیت کنونی به نفع همه هست درود بر مرد صلح طلب هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
3
1
عزیزان نزدیک بودن باامام درزمانی شاخص خوبی برای سنجیدن افراددرزمان حال نیست مگرنه اینکه خودحضرت امام (ره)بنیان گذارکبیرانقلاب فرمودند ملاک حال افراداست
وسخن امام خامنه ای رهبرعزیزامت درمورد بصیرت که میفرمایند:بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سرازتن امام حسین درروزعاشوراجداکردهمان جانبازجنگ صفین بود که تامرزشهادت پیش رفت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار