کد خبر: 616394
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
یدالله آقایی مقام مسئول شرکت فرودگاه‌‌های کشور اظهار داشت: شب گذشته پرواز تهران-اهواز متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین هنگام تیک‌آف (بلند شدن) از باند فرودگاه مهرآباد، ظاهراً دچار مشکل فنی شده و از باند خارج شد.

یدالله آقایی مقام مسئول شرکت فرودگاه‌‌های کشور  اظهار داشت: شب گذشته پرواز تهران-اهواز متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین هنگام تیک‌آف (بلند شدن) از باند فرودگاه مهرآباد، ظاهراً دچار مشکل فنی شده و از باند خارج شد.

وی با بیان اینکه هواپیمای این پرواز بوئینگ MD بوده است، تصریح کرد: این مشکل ساعت 20:44 شب گذشته رخ داد که شرکت هواپیمایی مذکور بلافاصله هواپیمای جایگزین برای مسافران در نظر گرفته و آنها از طریق هواپیمای BACK UP در ساعت 01:35 بامداد امروز به سمت اهواز پرواز کردند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه هیچ آسیبی به مسافران این پرواز وارد نشده است، تصریح کرد: به دلیل آنکه 2 نفر از مسافران پرواز کمی دچار اضطراب و التهاب شده بودند، تیم پزشکی از آنها معاینه به عمل آوردند.

وی تأکید کرد: به علت بروز این مشکل باند فرودگاه مهرآباد حدود 10 دقیقه دچار اختلال بود و سپس بقیه پرواز‌ها انجام شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرواز‌ها به حالت عادی خود برگشته و هیچ باند فرودگاه مهرآباد بسته نیست و پروازهای این فرودگاه به طور منظم انجام می‌شود.

این مقام مسئول درباره علت وقوع این حادثه توضیح داد: تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری در این‌باره بررسی‌های لازم را به عمل آورده و علت وقوع این مشکل به صورت تخصصی بیان می‌شود.

 به دلیل وقوع این مشکل، ظاهراً باند فرودگاه مهرآباد شب گذشته به مدت کوتاهی بسته شده بوده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار