کد خبر: 615495
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۳
ايران و تهران مركز جراحي‌هاي زيبايي

 


عضو آكادمي جراحان گوش، گلو و بيني امريكا، نسبت به گرايش آقايان ايراني براي داشتن بيني دخترانه در جراحي‌هاي زيبايي هشدار داد و گفت: متأسفانه اخيراً در مراجعات آقايان براي عمل زيبايي بيني، آنها از پزشك خودشان مي‌خواهند كه بيني آنها را دخترانه عمل كند.

به گزارش خبرنگار «جوان»، دكتر سيدعليرضا مصباحي در نشست خبري چهارمين كنگره انجمن بين‌المللي راينولوژي و پلاستيك صورت افزود: متأسفانه چنين طرز تفكري، عواقب ناگواري دارد كه پزشك بايد جلوي اين طرز تفكر را بگيرد.

دبير روابط بين‌الملل انجمن راينولوژي ايران با عنوان اين مطلب كه چنين افرادي در بحران‌هاي سني قرار دارند كه بعداً از تصميم خود پشيمان مي‌شوند، گفت: حضور و دخالت افراد غيرمتعهد و غير متخصص در رشته‌هاي جراحي زيبايي و پلاستيك باعث شده تا شاهد افزايش جراحي‌هاي غيرضروري زيبايي بيني در كشور باشيم. وي از ايران و تهران به عنوان مركز اعمال جراحي زيبايي در دنيا نام برد و افزود: مرد بايد چهره مردانه داشته باشد، بايد نسبت به افزايش چنين تقاضاهايي نگران بود و مانع از آنها شد.

اين فلوشيپ جراحي پلاستيك بيني و صورت از امريكا، با عنوان اين مطلب كه زيبايي با جذابيت فرق مي‌كند و چهره ايراني‌ها از جذابيت بالايي برخوردار است، تأكيد كرد: علت مراجعه به پزشك، به دليل شكل بيني است كه اشكال دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار