کد خبر: 614933
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
دهیار روستای هدف گردشگری کندوله، گفت: اهالی روستای کندوله در هر 24 ساعت شبانه روز تنها 45 دقیقه آب آشامیدنی دارند.
ایسنا: منوچهر امیری با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: کمبود آب اصلی‌ترین معضل روستای هدف گردشگری کندوله است.

وی افزود: در طول روز تنها 45 دقیق آب داریم و مابقی کل شبانه روز را بدون آب به سر می‌بریم.

دهیار این روستای هدف گردشگری استان کرمانشاه از مسئولان خواست که به این موضوع رسیدگی کنند و گفت: مشکل اصلی در پمپاژ منبع آب روستا است که انتظار داریم مسئولان مربوطه این مشکل را سریع‌تر برطرف کنند.

امیری به دیگر مشکلات این روستا اشاره کرد و گفت: مشکل دفع فاضلاب از دیگر مشکلات اصلی این روستاست به گونه‌ای که فاضلاب اغلب خانه‌ها بدون هیچ برنامه‌ای و به صورت سر باز در دل روستا جاری است و این وضعیت چهره ناخوشایندی را به این روستای هدف گردشگری داده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که روستای کندوله در فصل بهار و تابستان دارای آب و هوای مطبوعی است و باغات پرثمری دارد در این فصول سال جمعیت روستا به 2000 نفر می‌رسد اما در فصول پاییز و زمستان جمعیت روستا 800 نفر است.

دهیار روستای هدف گردشگری کندوله، گفت: این روستا در فصول تابستان و بهار پذیرای گردشگران بسیاری است و همچنین در زمان برگزاری مراسم تعزیه در ایام محرم نیز گردشگران بسیاری به این روستا می‌آیند.

روستای کندوله یکی از 14 روستای هدف گردشگری استان کرمانشاه از توابع بخش دینور شهرستان صحنه است. این روستای زیبا از شمال به کوه کوله بزرگ و از جنوب به کوه پیرآفتاب محدود می‌شود، روستای کندوله در ناحیه‌ی کوهستانی استقرار یافته، آب و هوای کندوله معتدل و کوهستانی است، در بهار و تابستان معتدل و در پاییز و زمستان سرد است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار