کد خبر: 613985
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سخنرانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، منطقی و برپایه عقلانیت بود و تحسین سران بسیاری از کشورهای دنیارا به همراه داشت.
به گزارش جوان‌آنلاين، محمدحسین صفارهرندی، پنجشنبه شب در همایش یاد یاران در تکیه امام حسین(ع) منطقه اسپیاری آمل افزود: مذاکره جدی جمهوری اسلامی با کشورهای غربی بر سر موضوع های هسته ای و بین المللی از جنس گردن کج کردن نبوده و از موضع عزت واقتدار روز افزون ایران اسلامی در دنیا است.
 
وی افزود: مواضع جمهوری اسلامی ایران همواره مشخص و شفاف بوده و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته و دانش بومی شده آن را حق طبیعی خود می داند وانتظار دارد که کشورهای صاحب این فناوری نیز به حقوق قانونی و به حق ملت ایران احترام بگذارند.
 
موضوع هسته ای ایران بهانه است
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به  سخنان سران و تحلیل گران غربی مبنی بر اینکه هسته ای شدن ایران باعث تهدید در دنیا خواهد شد، این سخنان را بی پایه و اساس خواند و ادامه داد: همه ترس و وحشت کشورهای غربی از نفوذ تاثیرگذار انقلاب اسلامی و ایران اسلامی در دنیا است و آنان برای متوقف کردن موج بیداری اسلامی ایرانی در دنیا، موضع هسته ای ایران را بهانه و مبنای تحریم های نابرابر علیه ملت مظلوم ایران کردند.
 
صفارهرندی، در ادامه به خواسته های غیرمعقولانه کشورهای غربی و سلطه یکجانبه آنان بر کل دنیا اشاره کرد و گفت: امروزه خود سران و سیاسیون کشورهای غربی در اعتراف های خود به این نکته تاکید و اذعان دارند که جهانی می خواهند بدون هرگونه مزاحمتی برای آنان که هرچیزی که سر سفره باشد، مربوط به آنها باشد.
 
غرب با رویکرد جنگ طلبی به دنبال جبران نابسامانی اقتصادی است
 
وی تصریح کرد: این رویکرد و تفکر در زمان حاضر از سوی هیچ تمدن و منطقی پذیرفتنی نیست و غرب با رویکرد جنگ طلبی به دنبال جبران نابسامانی اقتصادی است.
 
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه قدرت اقتصادی در دنیا امروزه به یک قدرت غیرقابل اعتماد تبدیل شده و بحران اقتصادی کشورهای غربی نیز دنبال رو این سیاست است، تصریح کرد: وضعیتی اقتصادی که اکنون آمریکا در آن به سر می برد به وضعیتی دچار شده که تعداد فقرا دو برابر شده و از جمعیت حدود 250میلیون نفری آن حدود 59 میلیون نفر از بنگاه های خیریه غذاهای روزانه دریافت می کنند.
 
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدتهای ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: در صدها سال اخیر موضوعی به اهمیت دفاع مقدس در منطقه خاورمیانه و بخش وسیعی از جهان اتفاق نیفتاده و اتفاقی که در انقلاب اسلامی افتاد منشا تمام تغییرات و دگرگونی های عالم در دوره پس از خودش شده که در زبان دشمنان جاری می شود.
 
صفارهرندی گفت: شهدا راه را برای شهادت همه کسانی که خواستار پویش در مسیر حق هستند فراهم کردند.
 
وی با تاکید بر این که پشتوانه نظام اسلامی ایران دل های طرفدار حق بوده که عمق استراتژیک جمهوری اسلامی است، گفت: یک کشور جهان سومی با نفوذ راهبردی در چنان وضعیتی قرار  گرفته که ابرقدرت ها می گویند که یکی ما و یکی هم او است.
 
وی تصریح کرد: امروز نیز این وضعیت و اقتدار نظامی و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی دردنیا با رهبری داعیانه رهبرمعظم انقلاب و همراهی ملت ایران تداوم دارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سخنرانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، منطقی و برپایه عقلانیت بود و تحسین سران بسیاری از کشورهای دنیارا به همراه داشت.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار