کد خبر: 605423
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
شهردار کرج از ساماندهی حاشیه رودخانه کرج با فضاسازی محیطی خبر داد و گفت: تاکنون برای بازسازی و بهسازی فضای پارک شهید چمران کرج سه میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

سید علی آقازاده به همراه رئیس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج از دو پارک بزرگ و در دست بازسازی شهر، پارک های چمران و جهان نما بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: رودخانه کرج یکی از پتانسیلهای طیبیعی ارزشمند شهر برای جذب گردشگر است که مدتهاست مدیریت شهری نیز در پی استفاده بهینه و جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.

وی از اجرای پروژه ساحل سازی حاشیه رودخانه کرج در پارک شهید چمران خبر داد و این امر را موجب تغییر سیمای شهری رودخانه و اطراف آن و زیباسازی محیطی جذاب در پارک شهید چمران و نیز سیمای ورودی شهر کرج خواند.

شهردار کرج گفت: برای بازسازی پارک شهید چمران به عنوان یکی از قدیمی ترین پارک های شهر کرج در نقطه مرکزی، اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است.

وی یادآور شد: با اجرای عملیات بهسازی و بازسازی در پارک شهید چمران، طی یکی دو سال اخیر، چهره این پارک به طور کلی تغییر و بهبود یافته است.

آقازاده افزود: طبق برنامه ریزی پیش بینی می شود که تا پایان سال 92، بتوانیم کارنامه قابل قبول و درخشانی را از حوزه فضای سبز و پارکها ارائه دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار