کد خبر: 602283
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا یادآور شد : مقرر شد مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور منتخب 13 مردادماه برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم صورت گیرد.
فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه طبق تصمیم هیئت رئیسه ساعت کاری جلسات علنی پارلمان تغییری نمی‌کند، گفت: نشست‌های علنی مجلس تا پایان رأی اعتماد به کابینه یازدهم ادامه می‌یابد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی  به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز (دوشنبه) اعضای این هیئت پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه درباره ساعت کاری صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی بحث و مقرر شد تغییری در ساعت کاری جلسات علنی ایجاد نشود.

وی افزود: بر این اساس جلسات علنی همانند گذشته از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود و ساعت 12 به پایان می‌رسد و نشست‌های کمیسیون‌های تخصصی نیز بعد از نماز ظهر و عصر آغاز خواهد شد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه یادآور شد: همچنین مقرر شد مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور منتخب 13 مردادماه برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم صورت گیرد.

سبحانی‌نیا تصریح کرد: در این جلسه همچنین مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم گزارشی از نحوه کار سند راهبردی و برنامه‌های آینده این مرکز ارائه داد.

وی تأکید کرد: در این جلسه هیچ بحثی در مورد برگزاری مراسم تجلیل از احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور مطرح نشد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: جلسات علنی مجلس تا پایان رأی اعتماد به دولت جدید ادامه خواهد یافت که شاید پنج هفته و یا بیشتر به طول انجامد، بعد از آن نمایندگان به دور دوم تعطیلات تابستانی می‌روند.

مجلس شورای اسلامی هر ماه سه هفته پشت سر هم تشکیل جلسه علنی می‌دهد و یک هفته نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند، اما در این دور، وکلای ملت چندین هفته پشت سر هم تا پایان رأی اعتماد به کابینه یازدهم و استقرار دولت جدید، جلسه علنی خواهند داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار