کد خبر: 469647
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷

معاون استاندار آذربايجان شرقي خرید هر گونه کالای خارجی جزئی و کلی برای ادارات و برای خود مدیران را ممنوع اعلام كرد.
منصور صاقی‌اصل در جمع مدیران این شهرستان، با تاکید بر فرهنگ‌سازی برای مصرف تولیدات داخلی اظهار کرد: با عمل به فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق شعار امسال نباید دروازه‌های کشور برای واردات تولیدات بیگانه باز باشد.
وی افزود: مبارزه با کالای قاچاق یکی از ارکان مبارزه با تولیدات خارجی است و با اهتمام دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، مراغه در رتبه نخست مبارزه با قاچاق کالا در استان قرار دارد.
فرماندار ویژه شهرستان مراغه از رسانه‌ها خواست نسبت به فرهنگ‌سازی مصرف داخلی اهتمام جدی داشته باشند و از تولیدکنندگان داخلی خواست کیفیت تولیدات خود را ارتقا و استاندارد کنند تا دروازه‌های ایران اسلامی برای تولیدات خارجی بسته بماند.
وی با بيان اينكه واردات یک پدیده شوم است و هر ۱۵ هزار دلار کالای خارجی موجب بیکاری یک نفر می‌شود ادامه داد: جهت‌گیری فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برای نوآوری و افزایش چند برابری کیفیت کالاها و رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن استفاده از تولید داخلی در کشور، گامی تاثیرگذار در حمایت از تولید ملی است.
صادقی‌اصل تاكيد كرد: مردم باید با خرید کالاهای تولید داخلی زمینه رشد اقتصادی کشور، حمایت از تولیدکننده و اشتغال جوانان را فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار