در گفت‌وگوی «جوان» با عباس رافعی مطرح شد
مجال قانونی عدم به کار‌گیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی زمینه‌ساز شکل‌گیری بارقه‌های امید در بین برخی نخبگان جوان برای نقش‌آفرینی در سطوح بالای مدیریتی شده است.
در حال حاضر مکانیزمی قانونی و مدون برای تعیین قیمت بلیت تئاتر وجود ندارد و از سوی دیگر در صورت قیمت‌گذاری بی قاعده، ناظری به این مساله رسیدگی نمی‌کند و فقط مخاطبان تئاتر دچار ضرر می‌شوند.
گزارش «جوان آنلاین» از گاف بزرگ مسابقه برنده‌باش
ای کاش مدیران سازمان صداوسیما گوش شنوایی داشتند تا ملاحظاتی که دلسوزان و منتقدان بار‌ها در مورد این مسابقه گوشزد نمودند را لحاظ میکردند تا شاهد اشتباهات فاحش از سوی یکی از شبکه‌های پر مخاطب رسانه ملی نباشیم
چگونه مجموعه‌های ضعیف شبکه نمایش خانگی با ایجاد حاشیه و خبرسازی سعی در دیده شدن دارند؟
گفت‌وگوی پیرامون فیلم «سوفی و دیوانه» با مهدی کرم‌پور
مهدی کرم‌پور بعد از فیلم پل چوبی که فروش خوبی در سینما‌ها داشت حالا با ساخت فیلم سوفی و دیوانه به سینما بازگشت است.
من اصلاً به دنبال این نیستم که آنتن شبکه را با چهره‌های شاخص پر کنم، ولی اگر چهره شاخصی داریم که حاضر است برای این کشور و نظام قدمی بردارد چرا من استفاده نکنم و این مسیر هم ادامه دارد. الان چهره‌های دیگری هستند که با برنامه‌های دیگر به شبکه سه اضافه خواهند شد و با همه آن‌ها این حرف‌ها را زدیم.
مجری برنامه «مناظره» و گوینده سابق پرس‌تی‌وی:
شبکه‌های اجتماعی برای صداوسیما خیلی مهم است ولی مدیران آن را نمی‌شناسند و نمی‌دانند چطور از آن استفاده کنند. نامه آقا برای جوانان بود و بهترین راه همین شبکه‌های اجتماعی است که متأسفانه صداوسیما از آن استفاده نکرد
بن افلک کارگردان فیلم ضد ایرانی آرگو که ۴۰ روز پیش برای بار سوم در مرکز بازپروری ترک اعتیاد به الکل بستری شده بود، از تلاش دائمی خود برای گذر از این بحران خبر داده است.
پس از افشای فساد اخلاقی تهیه‌کننده امریکایی و بازتاب‌های آن روی می‌دهد
بنابر داده‌های جدید فدرال، اتهامات تجاوزات جنسی برای اولین بار در سال میلادی گذشته منتهی به ماه اکتبر ۲۰۱۷ و به دنبال افشاسازی‌های «هاروی واینستین» تهیه‌کننده امریکایی با افزایش ۱۲درصدی مواجه شده است.
انتقادات شدیداللحن سیدضیاء هاشمی از بنیاد سینمایی فارابی
سیدضیاء هاشمی تهیه کننده با سابقه سینما و رئیس کمیته انضباطی اکران در برنامه رادیویی سینما معیار گفت: ما در دهه ۶۰، چون فاقد سازمان‌ها و نهاد‌های صنفی بودیم وجود نهادی مانند فارابی ضروری بود و عملکرد خوبی هم داشت، اما با فعالیت نهاد‌های صنفی در اواخر دهه ۶۰ دیگر نیازی به فعالیت و حضور فارابی نبود و فعالیت آن در دهه ۷۰ باید خاتمه می‌یافت.
۷